کنایه فرهاد مجیدی به مدیران استقلال: نمی دانند از طریق پیام هم می‌توان استعفا داد

فرهاد مجیدی با اشاره به بحث استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد.

وی افزود: ظهر جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ از طریق پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تاکید داشتند که اعلام کناره‌گیری حتی از طریق اکانت‌ شخصی در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه‌های شناخته شده هم مورد تایید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با این وجود مدیریت فعلی به عوامفریبی‌هایش ادامه می‌دهد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هم‌چنین از این طریق اعلام می‌‌کنم که برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربیگری در فصل ۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قائل نیستم و از باشگاه استقلال می‌خواهم که باقیمانده دستمزدم در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۹ را برای سرمربی آینده استقلال هزینه کنند. به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی‌ها نجات یابد و بازی با احساسات هواداران به پایان برسد. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.