سرهنگ علیرضا قدمی گفت: رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و فردا در جاده هراز ممنوع  است.

وی به یک طرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس اشاره کرد و افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعداز ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع می‌شود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی افزود: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ شبانه‌روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.