واکنش عقیدتی سیاسی ارتش به اقدام نشریه شارلی ابدو

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دست پلید شیطان بار دیگر از آستین یکی از کشورهای غربی مدعی دروغین حقوق بشر بیرون آمد تا ساحت حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد توهین مجدد قرار دهد. مدعیان حقوق بشر که شعارهای دروغین آنها گوش فلک را کَر کرده و دائم در بوق‌های تبلیغاتی خویش بر طبل کرامتِ انسان و انسانیت می‌‌کوبند، با توهین گستاخانه به ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رحمت للعالمین و خاتم رسولان قلوب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‌‌دار کردند.

 اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد. حاکمان غربی به بهانه آزادی بیان از اقدام این نشریه فرانسوی حمایت کردند، این موضع‌گیری استکبار جهانی هدفمند بودن اهانت به مقدسات مسلمانان را که در بستر صهیونیسم بین‌الملل و منطق اسلام‌ستیزی آمریکا پیگیری می‌شود، نشان داده و به دنبال ایجاد یک جنگ روانی تبلیغی ضد اسلام و مسلمین است.

در دوران جاهلیت مدرن هرچند مدعیان دروغین تمدن ادعا می‌کنند، اهل منطق، گفت‌وگو و تفکر هستند اما این اقدام اهانت‌آمیز آنها نشان از ناتوانی‌شان در مقابل منطق اسلام ناب محمدی (ص) دارد. این‌جانب به‌عنوان درس‌خوانده مکتب سید رسولان و مسلمانی که قلبش از این توهین‌‌های هدف‌دار جریحه‌دار شده اقدام اخیر و توهین‌آمیز نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‌های مذبوحانه را در راستای تلاش‌های صهیونیسم خون‌خوار و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده آزادی‌خواهان جهان و ازجمله ملت رشید و غیور ایران اسلامی می‌‌دانسته و اعلام می‌داریم همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر آنها در برابر دین ما بایستند ما در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد»، ملت شریف ایران اسلامی و تمام مسلمانان جهان در برابر این اقدام‌های موهن اسکتبار سکوت نکرده و پاسخ دشمنان اسلام و مسلمین را خواهند داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.