این تذکرات کتبی که در جلسه علنی امروز توسط روح الله متفکر آزاد قرائت شد به شرح زیر است:

حسن نوروزی به رییس جمهور: علت عدم اجرای جزء ۲ بند پ ماده ۱۰۶ قانون برنامه ششم توسعه.

حاجی به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو:علت استنکاف دستگاه های زیرمجموعه وزارتخانه از اجرای احکام قانون انتشار دسترسی آزاد به اطلاعات در زمان پاسخگویی ده روزه و لزوم ارجاع متخلفان به مراجع رسیدگی به تخلفات اداری.

سید محمد مولوی، علیزاده، موسوی لارگانی، ورناصری به وزیر راه: علت عدم توجه به سواحل اروند رود.

سید جلیل میرمحمدی،  علیزاده، حسین میرزایی، حاجی، خضریان، تقی نقدعلی، حسن نوروزی، پژمانفر، علی اکبر کریمی و بهزاد رحیمی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علت اخذ مبالغ گزاف مازاد از دارندگان فیش حج تمتع برای سال آینده.

جعفر قادری، علیزاده، حسین میرزایی، تقی نقدعلی، موسوی لارگانی، حاجی و نجابت به وزیر راه: لزوم تسریع در واگذاری قطعه ۸ آزادراه شیراز – اصفهان

ویس کرمی به وزیر کار و رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به وضعیت رفاهی شهرستان های حوزه انتخابیه و توجه به شکایات جانبازان استان لرستان از رئیس بنیاد شهید این استان

علی نظری و۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر کار: چرا سازمان تامین اجتماعی سوابق ارفاقی مستمری بگیران مشاغل سخت و زیان آور جهت برخوردار از مزایای متناسب سازی اجرایی نمی کند.

عباس مقتدایی به رییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، وزیر نیرو و وزیر راه: تمرکز جدی بر صادرات سنگ فرآوری شده و ارزش افزوده حاصل از آن به جای خام فروشی، تسریع در تدوین رتبه بندی واقعی معلمان و ارائه آن به مجلس، اهتمام در تدوین برنامه جامع و بلندمدت در حوزه سنگ کشور، توسعه زیرساخت ها و افزایش کمی و کیفی آب شرب در مناطق روستایی شرق اصفهان، تشکیل کارگروه تخصصی در وزارت راه به منظور اتمام پروژه محور ورزنه به تالاب گاوخونی.

عباس مقتدایی و حسین میرزایی به وزیر بهداشت: اجرای آیین نامه نحوه فعالیت حوزه طب سنتی و فروش گیاهان دارویی، به رییس جمهور و وزیر نیرو: ضرورت تشکیل ستاد احیای زاینده رود و حضور نماینده صنف کشاورزان در این ستاد.

جعفر قادری به وزیر کار: اجرای ماده ۴۰ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط صندوق بازنشستگی کشور.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.