یک تکنسین اتاق عمل بیمارستان نجمیه شیرین ترین خاطره خود را با ملاقات با سردار سلیمانی پشت در بلوک زایمان می داند.او می گوید:چند سال پیش وقتی داشتم از بلوک زایمان بیرون می‌آمدم. حس کردم که سردار سلیمانی را پشت در بلوک زایمان دیدم. خیلی تعجب کردم. بدون اینکه عکس‌العملی نشان دهم به داخل بخش برگشتم. متوجه شدم مادری به نام سلیمانی داریم که تازه فارغ شده است. با یک پرسو جو متوجه شدم دختر سردار حاج قاسم سلیمانی برای زایمان به بیمارستان نجمیه آمده است.

حاج قاسم سلیمانی طبق قولی که به دخترش داده بود پشت بلوک زایمان برای دلگرمی دخترش به انتظار ایستاده بود. به‌محض اینکه متوجه حضورش شدیم از او خواهش کردیم به داخل بیاید. امتناع می‌کرد که ممکن است مزاحمت ایجاد کند. جالب اینکه سردار به‌تنهایی آمده بود بدون اینکه حتی یک سرباز کنارش باشد. آن روز را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. او بالای سر دخترش رفت دست نوازشی روی سرش کشید و آرام در گوشش نجوا کرد.»خاطرات این پرستار نشان می دهد دختر حاج قاسم سلیمانی در بیمارستانی فارغ شده است که بنیان گذار آن مادر مصدق بوده است.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه واقع در مرکز شهر تهران واقع شده است. به نوشته سایت این بیمارستان بنیانگذار این بیمارستان نجم السلطنه (مادر دکتر مصدق) بوده است که این بانو  بیمارستان را در سال ۱۳۰۶ برای بیماران، با نام مریضخانه وقف می کند. در واقع این مرکز به عنوان اولین مرکز درمانی خصوصی تهران شناخته می شود.

23

بیمارستان فوق تخصصی نجمیه به عنوان اولین بیمارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دارای جایگاه ممتازی می باشد به طوری که با شروع فعالیت آن در سال 1360 به منظور ارائه خدمات درمانی به مجروحان و مصدومین جنگ تحمیلی به سپاه واگذار گردید 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.