جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده بعد از تعطیلی دو هفته‌ای جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، برگزار می‌شود.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و همچنین عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین نمایندگان ایرادات شورای نگهبان در چند طرح و لایحه را مورد بررسی قرار می‌دهند که شامل طرح حمایت از تاسیس و تقویت موسسات و مراکز آموزش عالی غیردولتی، طرح یک فوریتی اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر حوزه محیط زیست است.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در روز چهارشنبه هفته آینده برای پاسخ به سوال علی خضریان نماینده مردم تهران و تعداد دیگری از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کند.

انتخابات نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها نیز در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.