به گزارش المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در شب عاشورا اعلام کرد: با پیشنهاد‌های بزرگی که آمریکا داده بود مخالفت کردیم، یکی از این پیشنهاد‌ها تغییر نظام سیاسی لبنان به نظام حزبی بود.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین گفت: دشمنان ما در بخش‌های نظامی، سیاسی و امنیتی در برابر ما شکست خوردند، ما همچنان به رویارویی با آنان ادامه خواهیم داد.

هزینه هنگفت سفارتخانه‌های خارجی برای تبلیغ علیه حزب الله

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: سفارتخانه‌های کشور‌های شورای همکاری و دیگر کشور‌ها بیگانه ده‌ها میلیون دلار برای تبلیغ علیه حزب الله پرداخت کرده اند.

سید حسن نصرالله افزود: بخش زیادی از مقالاتی که علیه مقاومت نوشته می‌شود در برابر پول است.

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: کسانی که از مقاومت بدگویی می‌کنند در میان خودمان زندگی می‌کنند، اما کسی آزاری به آنان نمی‌رساند، ما نیز از هوادارنمان خواسته ایم مزاحمتی برایشان ایجاد نکنند. تبلیغات منفی که این روز‌ها علیه مقاومت وجود دارد بی سابقه است. ما با اتاق مدیریت اخبار علیه مقاومت مواجهیم.

تبلیغات علیه مقاومت برای آن است که ما از یاری مستضعفان دست بکشیم

سید حسن نصرالله ضمن انتقاد از جو مسموم تبلیغاتی علیه مقاومت در لبنان گفت: یکی از راه‌های مقابله با این نوع تبلیغات، تحریم تریبون‌ها و پایگاه‌های خبری گمراه کننده است. خواسته ام این است که در انتخاب اخبار دقت و تامل شود. در آینده روش‌های دیگری از تزویر و دروغ را شاهد خواهیم بود.

او هدف از جو مسموم تبلیغاتی را تقویت فشار‌های روانی علیه مقاومت و هواداران مقاومت دانست و گفت: این نوع تبلیغات برای آن است که ما از یاری مستضعفان دست بکشیم.

خبر تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.