به گزارش هیل، رئیس جمهور آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی در نیوهمشایر عملکرد هریس را در رقابت‌های مقدماتی انتخاباتی دموکرات‌ها مورد تمسخر قرار داد و خطاب به جمعیت گفت: او احتمالا رئیس جمهور شما خواهد بود؟ من چنین فکر نمی‌کنم. همانطور که می‌دانید من نیز می‌خواهم اولین زن رئیس جمهور در آمریکا را ببینم. اما نمی‌خواهم زنی به شیوه او (هریس) به ریاست جمهوری برسد و البته او شایسته اینکار نیست.

ترامپ در ادامه با اشاره به جمعیت گفت همه آن‌ها می‌گویند: ما ایوانکا را می‌خواهیم. من نمی‌توانم آن‌ها را سرزنش کنم.

هریس که در حال حاضر معاونت بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را عهده دار است، اولین زن رنگین پوست در آمریکاست که پیش از این برای منصب ریاست جمهوری نامزد شده بود. از زمان معرفی هریس به عنوان معاون بایدن، او از آماج حملات رئیس جمهور آمریکا در امان نبوده و بار‌ها برای عملکرد خود به ویژه در جریان جلسات استماع کمیته قضایی سنا با حضور برت کاوانا، نامزد تصدی دیوان عالی آمریکا مورد انتقاد ترامپ قرار گرفته است.

هریس هم البته بیکار ننشسته و در این مدت‌ها بار‌ها عملکرد ریاست جمهوری ترامپ را طی ۴ سال گذشته زیر سوال برده است. معاون بایدن در تازه‌ترین حمله خود به ترامپ نحوه مدیریت بحران کرونا را از سوی مورد انتقاد قرار داد و در توییترش نوشت: «هشت ماه از شیوع کرونا می‌گذرد، اما ترامپ هنوز هیچ راهبرد ملی برای حفاظت شهروندان ارائه نکرده است.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.