باشگاه پرسپولیس: از گل‌محمدی حمایت می‌کنیم

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای با تشکر از کادر فنی بابت ثبت یک فصل موفق و قهرمانی در لیگ، اعلام کرد؛ از یحیی گل‌محمدی به طور کامل حمایت می‌کند و از هواداران و پیشکسوتان نیز خواست همچون همیشه پشتیبان این تیم باشند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بار دیگر فوتبال روی دیگرش را در شبی تلخ به نمایش گذاشت و همه ما شاهد درخشش پرسپولیس در آوردگاهی سخت بودیم، اما وقتی کار به ضربات پنالتی می‌رسد، هیچ گاه این ضربات تعیین کننده شایستگی یا عدم شایستگی تیمی نیستند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است، همانطور که بارها در بازی‌های مهم حتی در فینال جام جهانی نیز شاهد شکست تیم‌های بزرگ بوده‌ایم که مستحق آن نبوده‌اند. اما اینجا باشگاه پرسپولیس است و همچنان استوار و محکم به سوی آینده روشن خود همچون سال‌های اخیر، حرکت می‌کند.

این اطلاعیه می افزاید: پرسپولیس امسال با درایت کادر فنی، تلاش و همت بازیکنانش و همین طور حمایت همیشگی هواداران فصل موفقی را پشت سر گذاشت و با وجود بحران‌سازی‌های متعدد به ویژه در ۲ سال اخیر، با برنامه‌ریزی یک‌پارچه و به ویژه درایت کادر فنی بار دیگر بر قله فوتبال ایران ایستاد و رکوردی را ثبت کرد که تا سالیان سال دست نخورده می‌ماند.

باشگاه پرسپولیس تاکید کرد؛ پوکر قهرمانی و ثبت چندین رکورد تاریخی در این فصل مرهون برنامه‌ریزی و تلاش کادر فنی و بازیکنان بوده و باشگاه پرسپولیس برای ثبت چنین موفقیت بزرگی از آنها تقدیر می‌کند. بنابراین باید اعلام کنیم که کادر فنی و تمامی بازیکنان شایسته پرسپولیس مایه افتخار باشگاه بوده و تحت حمایت کامل قرار دارند و می‌دانیم هواداران دلسوز پرسپولیس عاشقانه تیم خود را دوست داشته و از آن حمایت خواهند کرد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است؛ بنابراین باز هم دست در دست هم، منسجم و به دور از حواشی و همچون سد یک‌پارچه در مقابل کسانی که استمرار این موفقیت‌ها را دوست ندارند،  می‌ایستیم و از آنجا که فصل نقل و انتقالات امروز به طور رسمی آغاز شده، با تاکید دوباره بر حفظ حداکثری سرمایه انسانی موجود، بر اساس فهرست مورد تایید سرمربی، بازیکنان واجد شرایط را جذب خواهیم کرد و تا قبل از اعزام تیم به دوحه، لیست پرسپولیس برای فصل بعد کامل خواهد شد.

این باشگاه در پایان صبوری و حمایت پیشکسوتان  و هواداران فهیم از باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، را برگ برنده در مقابل رقیبان (به هر شکل و با هر نامی) عنوان کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.