سرهنگ غلامرضا شهرکی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مردی ۵۵ ساله در یکی از محلات شهرستان هامون، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی شهرستان هامون ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد، مرد میانسال از ناحیه پهلو و شکم مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و به قتل رسیده است.

این‌مقام انتظامی با اشاره به تکمیل‌تحقیقات انتظامی پلیس افزود: با تحقیقات و اقدامات به موقع هوشمندانه ماموران، متهم در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل شناسایی و برای ادامه مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ شهرکی اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده و اعتراف متهم که فرزند مقتول است مشخص شد، مقتول با سلاح شکاری از روی کنجکاوی توسط فرزند خود، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون، با بیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، گفت: پرونده تکمیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شوخی منجر به وقوع بسیاری از حوادث تلخ و ناگوار برای خانواده‌ها شده است از مردم به خصوص جوانان خواست، به هیچ وجه با وسایل و ابزار حادثه ساز شوخی نکنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.