مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ آغاز شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار راداشوویچ، سید جلال حسینی، بشار رسن، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، سیامک نعمتی و مهدی شیری.

دقیقه ۴: مهدی قائدی با حرکت عرضی در خط دفاعی پرسپولیس با ضربه‌ای فنی توپ را به گوشه دروازه رادوشویچ فرستاد تا در دربی ۹۲ خیلی زود گل به ثمر برسد.

دقیقه ۸: ارسال مهدی شیری از سمت راست روی دروازه استقلال با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده همراه بود که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۳: مسعود ریگی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۴: بشار رسن ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه را مستقیم به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که توپ از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: علی کریمی از پشت محوطه جریمه ضربه‌ای را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که رادوشویچ در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه ۱۹: پشت محوطه جریمه توپ رد و بدل شده میان مهاجمان استقلال و مدافعان پرسپولیس به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه فنی او را رادوشویچ دفع کرد و در نهایت علی کریمی توپ را به اوت زد.

دقیقه ۲۳: فرشید اسماعیلی با پاسی پشت مدافعان پرسپولیس شیخ دیاباته را صاحب توپ کرد که رادوشویچ با خروج به موقع مانع از استفاده مهاجم استقلال از این موقعیت شد.

دقیقه ۲۷: علی علیپور در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او را سیدحسین حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۰: در هنگام توقف بازی برای چند دقیقه استراحت کوتاه، بازیکنان استقلال و پرسپولیس با همدیگر درگیر شدند که با دخالت سایر بازیکنان این ماجرا به پایان رسید.

دقیقه ۴۳: سیامک نعمتی بعد از چند دقیقه دروازه‌بان استقلال را به زحمت انداخت. شوت محکم و ناگهانی این بازیکن از مقابل محوطه جریمه استقلال، توسط حسینی دفع شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.