بنابر اعلام اسکای نیوز، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در سخنانی حزب الله را تهدید کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی با اتهام‌زنی به جنبش حزب‌الله لبنان مدعی شد: در صورتی که حزب‌الله به ما تعرض کند با قدرت پاسخ خواهیم داد و به حزب‌الله توصیه می‌کنیم که قدرت اسرائیل را آزمایش نکند.

او همچنین مدعی شد برنامه‌های شهرک سازی در کرانه باختری و دره اردن را به حالت  تعلیق در آورده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با ادعای تیراندازی به سوی نیرو‌های این رژیم در مرز اشغالی، اعلام کرد که مواضع حزب‌الله را در لبنان هدف قرار داده است.

افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) مدعی شد یک رویداد امنیتی در منطقه جبل میرون در مقابل شهرک مارون الراس لبنان در خاک فلسطین اشغالی اتفاق افتاده است. مسیر‌های منتهی به این منطقه مسدود شدند و موضوع در حال پیگیری است.

همزمان نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های ۱۵۵ میلی متری منور آسمان این منطقه را کاملا روشن کردند. همچنین پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان شمال سرزمین‌های اشغالی بر فراز منطقه الجلیل و همچنین مرز مشترک لبنان و فلسطین اشغالی در محدوده مارون الراس به پرواز در آمده‌اند.

شورای عالی دفاع لبنان نیز در واکنش به تحولات اخیر اعلام کرد: علیه حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به شورای امنیت سازمان ملل شکایت می‌کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.