به گزارش خبرگزاری فرانسه، روز شنبه یک نوار صوتی محرمانه منتشر شد که نشان می‌داد خواهر دونالد ترامپ چندان نظرات مناسبی در مورد برادرش ندارد. براساس این نوار، «ماریان ترامپ باری» خواهر دونالد ترامپ او را فردی دروغگو و ظالم توصیف کرده که به خاطر عدم اعتقاد به برخی اصول، نمی‌توان به وی اعتماد کرد.

صدای خواهر ترامپ در این نوار نشان می‌دهد که او به خاطر سیاست‌های برادرش در مورد مهاجران به خصوص جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده‌هایشان به شدت عصبانی است.

در این نوار که اولین بار، واشنگتن پست آن را منتشر کرده ماریان ترامپ تاکید می‌کند برادرش«تنها به فکر منافع خودش است و به هیچ چیزی پایبند نیست؛ فقط به توییت‌هایش و دروغ‌هایش اعتقاد دارد؛ اوه خدای من».

این اولین بار نیست که اعضای خانواده و فامیل ترامپ علیه او صحبت یا اقدامی انجام می‌دهند. ماری ترامپ فرزند برادر بزرگتر دونالد ترامپ نیز به تازگی کتابی علیه او منتشر کرده که ۹۵۰ هزار نسخه آن به فروش رفته است. ماری ترامپ در این کتاب به کلاهبرداری‌ها و تقلب‌های مالیاتی عموی خود اعتراض کرده است.

ماریان در قسمت دیگری از این نوار صوتی برادرش را فردی ظالم و ستمگر توصیف می‌کند چون کودکان مهاجر و بی‌گناه را از خانواده‌هایشان جدا کرده است. او در قسمت دیگری به تقلب ترامپ در آزمون دانشگاه پنسیلوانیا نیز اشاره می‌کند. پیشتر شایع شده بود که ترامپ برای شرکت در آزمون این دانشگاه به یک نفر دیگر پول داده بود تا به جای او امتحان دهد. ماریان ترامپ در این قسمت از نوار می‌گوید حتی نام آن مرد را نیز به یاد دارد.

کاخ سفید هنوز در مورد افشای این نوار اظهارنظری نکرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.