محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش در بخش خبری  ۲۱ درباره روند آموزش دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: در سه منطقه کار آموزش برنامه ریزی شده است به این ترتیب که برخی مناطق در شرایط قرمز و آموزش غیرحضوری، برخی مناطق در شرایط زرد و آموزش ترکیبی و برخی مناطق سفید با آموزش حضوری خواهند بود

او ادامه داد: در مناطق زرد فاصله گذاری اجتماعی با زوج و فرد کردن دانش آموزان در نظر گرفته شده است و بخش عمده آموزش ها به طور مجازی در نظر گرفته شده است اما در کنار آن آموزش حضوری هم داریم.

حبیبی گفت: آموزش تلوزیونی و شبکه شاد را برای کار آموزشی داریم؛ همچنین اطلس آموزشی کل کشور را در قالب سامانه داریم تا وضعیت دانش آموزان را رصد کنیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش اظهار کرد: پوشش حداکثری آموزش دانش آموزان هدف نهایی اموزس و پرورش است و جهت گیری به سمتی است که بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

او افزود: در جلسه‌ای با مرکز ملی فضای مجازی قول دادند تمام ظرفیت کشور به کار گرفته شود تا مشکل ترافیک نداشته باشیم و ۱۰ درصد ظرفیت کشور را داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.