زهرا ناطقی در خصوص اظهارات اخیر شهربانو منصوریان در فضای مجازی و اتهاماتی که این ورزشکار به فدراسیون ووشو در خصوص رقابت انتخابی تیم ملی در سال ۱۳۹۸ بین سهیلا منصوریان و مریم هاشمی و حق خوری فدراسیون در مورد خواهرش وارد کرده است، اظهار داشت: هیچ کدامیک از این موارد صحت ندارد و این مسائل از اساس دروغ و کذب محض است.از قدیم گفته اند وقتی یک دروغ را دائما با خودت تکرار کنی، خودت هم آن را باور خواهی کرد. این دقیقا حکایت شهربانو منصوریان است.

وی با بیان اینکه تمامی مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در شرایط عادلانه برگزار شده است، یادآور شد: این ورزشکار مدعی است که خواهرش یعنی سهیلا منصوریان ۳ بار متوالی مریم هاشمی را شکست داده که چنین چیزی به هیچ عنوان حقیقت ندارد و یک دروغ بزرگ است. تمامی ارکان فدراسیون نیز شاهد این امر هستند.

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو افزود: تمامى فیلم‎ های بازى‌ ها توسط بهترین داوران ووشو کشور بررسى و بازبینى شده است و براساس قوانین بین المللى تصمیم نهایى و فنى در خصوص این دیدار گرفته شده است. در نهایت هم سهیلا منصوریان بازنده این مسابقه اعلام شد. حتى شهربانو منصوریان بعد از شکست خواهرش به تیم داورى توهین کرد و تمامی داوران و هیئت ژورى تقاضاى برخورد انضباطى با او را داشتند.

وی ادامه داد: اینکه منصوریان دائما در مورد دوپینگ مریم هاشمی صحبت می‎کند و می‎گوید او با دوپینگ راهی مسابقات جهانی شده هم دروغ است؛ زیرا پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی از مریم هاشمی توسط نادو تست گرفته شد که نتیجه آن منفی بود. متاسفانه پس از پایان مسابقات جهانی و هنگامی که مجددا از هاشمی تست دوپینگ گرفته شد، نتیجه آن مثبت اعلام مى شود.

نایب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو گفت: فدراسیون ووشو طی این سال‎ها همواره با سعه صدر با این ورزشکار رفتار کرده و از اشتباهات بزرگ و کوچک مکرر او عبور کرده است؛ اما این ورزشکار نه تنها در مسیر درست قرار نگرفته، بلکه به اشتباهات عدیده خود نیز ادامه می‎دهد. موارد زیادى از تخلفات ایشان مطرح شده و مستندات آن نیز موجود است که شاید اعلام آن در رسانه ها و اطلاع افکارعمومى عواقب سنگینى حتی در زندگى شخصى این ورزشکار داشته باشد. در صورت ادامه رفتارهاى این ورزشکار، شاید در خصوص این تصمیم، تجدید نظر صورت بگیرد.

ناطقی گفت: سوالم اینجاست که اگر قصد و غرضی در کار بود و بنا بود این خواهران به مسابقات اعزام نشود، چگونه الهه و شهربانو باهم به مسابقات رفتند؟ اگر شرایط انتخابی‎ها عادلانه نبوده است، به طبع برای این دو هم چنین و اعزام آنها نیز ناعادلانه بوده و در حق دیگر ورزشکاران اجحاف شده است! هر سه خواهر محصول قهرمان پرورى همین فدراسیون هستند. شهربانو منصوریان که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ درتمامى اعزام ها حضور داشته است؛ آیا درست است که بگوید فدراسیون در حق بقیه اجحاف کرده است!؟

وی افزود: به نظر می‎ رسد شهربانو منصوریان با توجه به اینکه به اتمام ورزش قهرمانی اش نزدیک شده است ، سعی دارد با ایجاد حاشیه و پروپاگاندا نگاه‌ها را به سوی خودش بازگرداند تا به فراموشی سپرده نشود. به نظرم او با تمام این مسائل و حواشی تلاش می‎کند که اقدامات مربوط به مهاجرت احتمالى خودش را تسریع کند. در غیر این صورت هیچ دلیل منطقی‎ای برای این رفتار عجیب و دور از شان این ورزشکار وجود ندارد. آن هم در شرایطی که یکی دو سال از این ماجرا زمان گذشته است.

ناطقی گفت: منصوریان فراموش نکند که تمام چیزی‌هایی که امروز دارد را مدیون ورزش ووشو و فدراسیون ووشو است. او فراموش نکند هرچقدر هم که ورزشکار بزرگی باشد، باز هم از ووشو و پیراهن مقدس تیم ملی بزرگتر نیست. فراموش نکند شرایط مناسبى که برایش در کشور و نظام مقدس ایران فراهم شده، به سبب لطف خدا، تلاش هاى خودش و حمایت‎های همیشگى فدراسیون ووشو بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.