امیرمهدی علوی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال، با وجود تعویق همه دیدارهای این تیم در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در ارتباط کامل هستند و با دپارتمان تیم‌های ملی و دبیر کل فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی کرده‌اند. اسکوچیچ و دستیارانش، بسیاری از دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی را دیده‌اند و همه بازی‌ها را آنالیز کرده‌اند.

وی درخصوص اردوی ماه آینده شاگردان دراگان اسکوچیچ گفت: برنامه‌های تیم ملی به صورت کامل انجام می‌شود که در آغاز این مسیر، اردوی شهریور ماه و نیز دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان در موعد مقرر برگزار خواهد شد. همه برنامه‌های از قبل تعیین شده انجام می‌شود و هفته آینده با حضور رئیس دپارتمان تیم‌های ملی و نبی، درباره به‌روزرسانی برنامه‌ها مطابق برنامه رسمی که باید به ما اعلام شود، صحبت خواهد شد. در این جلسه که سهیل مهدی و روشنک (مسئول برگزاری جام حذفی) هم  حضور دارند و درباره زمان فینال جام حذفی بحث می‌کنند تا تداخلی با برنامه‌های تیم ملی ایجاد نشود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا اسکوچیچ به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد یا خیر، تصریح کرد: بله. ان‌شاءالله اسکوچیچ مطابق روال گذشته به کارش ادامه می‌دهد. الان کادر فنی و عوامل اجرایی در مرکز ملی فوتبال حضور دارند و تغییر زمان مسابقات ملی، خللی در برنامه‌ریزی‌ها انجام نداده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.