سردار "حمید هداوند" اظهار داشت: در پی درگیری بین دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های محله سعادت آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه درگیری بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: علاوه بر دستگیری ۳ تن از عاملان درگیری که در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شده بودند، در طول چند روز گذشته نیز ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعدادی دیگر از عاملان و مرتبطان با این پرونده در نقاط مختلف شهر تهران شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه ماموران پلیس موفق شدند ۸ تن دیگر از متهمان این پرونده را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: تمامی افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر، درگیری مسلحانه، حمل سلاح و مهمات غیر مجاز نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع و... هستند.

سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیر مجاز کشف شد، خاطر نشان کرد: شناسایی سایر متهمان پرونده در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار دارد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.