شوک غیرمنتظره به پیرلو در بدو ورود به یوونتوس

دیروز باشگاه یوونتوس اعلام کرد اندره آ پیرلو، سرمربی جوان و ایتالیایی را به عنوان جانشین مائوریتسیو ساری انتخاب کرده و او از ابتدای فصل بعد روی نیمکت بیانکونری قرار خواهد گرفت. اولین خبر بد برای این سرمربی جوان، غیبت طولانی مدت دی لیخت در ترکیب یوونتوس خواهد بود.

مدافع هلندی اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ دچار مصدومیت شانه شد و این آسیب دیدگی از آن زمان بارها باعث بروز مشکلاتی برای دی لیخت شده است. در واقع این بازیکن جوان باید زودتر از اینها زیر تیغ جراحی می رفت، اما نیاز یوونتوس باعث شد دی لیخت این کار را تا پایان فصل به تعویق اندازد و حالا که بیانکونری از لیگ قهرمانان حذف شده، بهترین زمان برای مداوای اساسی شانه ماتیس دی لیخت فرا رسیده است.

یکی دیگر از دلایل این تاخیر در جراحی، عدم وجود گزینه های جایگزین در ترکیب یوونتوس بود، زیرا جورجیو کیه لینی و مریح دمیرال نیز با مصدومیت های طولانی مدت روبرو بودند. اما حالا دمیرال به طور کامل بهبود یافته و کیه لینی نیز به بازگشت نزدیک است. طبق ادعای نشریه توتواسپورت، این نوع عمل جراحی دی لیخت را برای مدت تقریبا دو تا سه ماه از ترکیب یوونتوس دور می کند و بدین ترتیب باید شاهد بازگشت او در ماه نوامبر به میادین باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.