شکوری راد در پاسخ به سوالی در ارتباط با حضور لاریجانی و محسن هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شیوه حضور در انتخابات با توجه به کرونا گفت: «ما از اینکه احزاب کاندیدا حزبی خود را معرفی کنند استقبال می‌کنیم، البته نظام سیاسی ما مثل همه جای دنیا نیست که احزاب بتوانند میزان توانایی خود را در انتخابات بسنجند و عملا نظام ما حزبی نیست.»

وی افزود: «ما از حضور کاندیداهای حزبی استقبال می‌کنیم، در مورد این افراد هم به نظرم برای کارگزاران آقای محسن هاشمی مناسب هستند، چون از نظر چارچوب فکری و...مناسب است و الان موقعیت ریاست شورای شهر را دارد و به نظر من می‌تواند کاندیدای حزبی آن‌ها تقلی شود. اما اگر بخواهند سراغ لاریجانی  بروند اگر بعضی‌ها بخواهند از کاندیدای نیابتی استفاده کنند به خودشان ربط دارد، اما در مجموع اصلاح طلبان از کاندیدای نیابتی عبور کرده‌اند.»

شکوری راد گفت: «در مورد کرونا چون درگیر بحث هستم، می‌توانم بحث و پیش بینی در این خصوص ارائه کنم. چون در بیمارستان درگیرش هستم اما ممکن است در حوصله این جلسه نباشد. کرونا ممکن است در شکل انتخابات ما تاثیر بگذارد و تجربه جدیدی را داشته باشیم. که چطور کمپین‌های انتخاباتی شکل بگیرد. قبل از ما این کمپین‌ها در کشورهای دیگر در حال صورت گرفتن هستند و شکل کمپین‌های دیگرجاها  هم تغییر کرده و پیام رسانی متفاوت و نقش قضای مجازی متفاوت شده است. حتی در انتخابات امریکا که نرم افزارهای اطلاع رسانی دارند، همچنان با چالش تاثیر گذاری فضای مجازی در انتخابات مواجه هستند. اما کرونا باعث شده که ما با این فضا بیشتر کار کنیم و کنفرانس خبری ما هم به همین شکل برگزار می‌شود. جلسات حزبی خود را حتی با راندمانی بیشتر از حضوری برگزار می‌کنیم هرچند دیدن دوستان خودش فضیلتی است، اما خود جلسات با راندمان خوب در حال انجام است. ممکن است در کمپین‌های انتخاباتی تجربه جدیدی باشد از سر بگذرانیم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.