شب گذشته در جریان دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا مقابل ناپولی به برتری ۳ بر یک رسید تا در مجموع ۲ بازی به برتری ۴ بر ۲ دست یابد. آبی‌اناری‌ها با این نتیجه توانستند ناپولی را حذف کرده و در مرحله بعد حریف بایرن مونیخ شوند.

بین ۲ نیمه در حالی که بازی ۳ بر یک به سود بارسایی‌ها بود، مسی توصیه‌هایی را به بازیکنان آبی‌اناری گوشزد کرد.

طبق فیلم منتشر شده از سوی مارکای اسپانیا، بازیکنان بارسلونا که در حال آماده شدن برای رفتن به زمین مسابقه برای نیمه دوم هستند، مسی با فریاد به آنها توصیه‌هایی را گوشزد می‌کند.

بر اساس فیلم منتشر شده، مسی به بازیکنان گفت: بیایید مانند احمق‌ها در میدان نباشیم. دو گل از حریف پیش هستیم و باید آرام باشید. بیایید با آرامش فوتبال بازی کنیم.

در ۲ سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در بازی برگشت مقابل حریفان به طرز عجیبی شکست خورد تا دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند.

سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که مقابل لیورپول ۳ بر صفر پیش بود در آنفیلد با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود را تجربه کند.

۲ سال گذشته نیز در یک چهارم نهایی مقابل رم ایتالیا چنین شکستی را تجربه کرد و در المپیکو با نتیجه ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد تا تیم دی‌فرانچسکو راهی نیمه نهایی شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.