یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع نکردیم و مجازات شدیم و گل خوردیم اما در آخر نیمه اول بهتر شدیم و  موقعیت گل داشتیم که به گل نرسدیم. در نیمه دوم هم آنها فقط دفاع دفاع کردند. من این پیروزی را به تیم ذوب‌آهن تبریک می گویم. 

وی افزود: نگه داشتن انگیزه‌ها واقعا سخت است اما مشکلاتی وجود داشت که نمی شود کاری کرد.  

وی درباره قهرمانی تیمش هم گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم. هواداران ما لیاقت داشتند. از همه که زحمت کشیدند چه پیشکسوتان و چه کارمندان و چه کادر و افشین پیروانی تشکر می‌کنم. 

گل‌محمدی افزود: اگر به ترکیب نگاه کنید تیم کامل را به زمین فرستادیم چون دوست نداریم حق کسی ضایع شود اما باخت را به گردن می گیرم. ما یک جشن بزرگ در پیش داریم که تاریخی است. از برانکو و کالدرون هم تشکر می کنم که برای این تیم زحمت کشیدند اما امکان آمدنشان به جشن نبود. هزینه آمدن و رفتن آنها چند میلیارد می‌شد.  به هر حال با این شرایط، پیشنهاد جالبی نبود. اگر وضعیت باشگاه خوب بود قدم آنها روی چشم ما جا داشت. ما در پرسپولیس مسائل مهم‌تری داریم.

گل‌محمدی همچنین گفت: روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک می‌گویم. از خبرگارانی که در حوزه پرسپولیس زحمت زیادی کشیدند هم تشکر می‌کنم. انعکاس پیروزی‌ها و قهرمانی ما کار سختی بود و اما آنها متعهدانه کارشان را انجام دادند. من از نتیجه‌ای که در دیدار برابر ذوب‌آهن به دست آمد راضی نیستم اما بالا نگه داشتن انگیزه واقعا سخت بود.

وی افزود: از بازیکنانی که زحمت کشیدند اما الان در کنار ما نیستند هم تشکر می‌کنم و جشن قهرمانی را به همه هواداران تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم برای جام حذفی انگیزه لازم را به بازیکنان برگردانیم. روی جام حذفی حساب کردیم و تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.