محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان بیان کرد: در ابتدا باید یادآوری کنم که فوتبال جایی است که در آن بتوانیم با خیلی از دوستان‌مان تجدید دیدار داشته باشیم و از نزدیک همدیگر را ببینیم. فوتبال می‌تواند برای تجدید دوستی‌ها یک وسیله باشد و فضای خوبی را در جامعه به وجود بیاورد. 

او همچنین برای قلعه نویی آرزوی سلامتی کرد و گفت: برای همه دوستان و همکارانم در مجموعه فوتبال آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم در صحت و سلامت باشند و هیچ کدام از این دوستان را در لباس بیمارستان و کسالت نبینیم. 

فکری درباره نتایج اخیر تیمش برابر تیم‌های بالای جدولی و جدال با سپاهانی که برابر استقلال شکست خورد هم توضیح داد: باید از مجموعه و مدیریت باشگاه بابت پشتیبانی تشکر کنم. در مجموعه ما همه درست کار می‌کنند و در این مدتی که ما آمدیم نتایج خوبی کسب کردیم و این‌ها به هم ربط دارند. برای بازی فردا هم خودمان را آماده کرده‌ایم. به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم که در این مدت همه سختی‌ها را تحمل و یکدل و یکدست تلاش کردند و نتایج خوبی را رقم زدند. می‌دانیم بازی فردا سخت است ولی با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان‌مان دارند و تلاشی که در این مدت داشته‌اند، امیدواریم از این بازی هم با دست پر بیرون بیاییم.

سرمربی نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در بازی با سپاهان به دنبال ارائه بازی تهاجمی است هم گفت: با توجه به اینکه ما مهمان هستیم مطمئنا در درجه اول به کسب یک امتیاز فکر می‌کنیم. البته فقط برای بسته بازی کردن به زمین نمی‌رویم. بازی‌هایی داشتیم که با وجود تساوی موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و اگر بازیکنان دقت می‌کردند، می‌توانستیم برنده شویم. در بازی فردا هم نیم نگاهی به بردن داریم و هم اینکه می‌خواهیم حداقل امتیاز را بگیریم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب است و مدیریت و سرمربی و بازیکنان خوب و با تجربه‌ای دارد. امتیاز گرفتن از این تیم خیلی سخت است اما امیدواریم با امتیاز برگردیم.

او درباره غایبان تیمش هم اظهار کرد: از زمانی که من به نساجی آمدم، یعنی از بازی با ماشین سازی به بعد، در هر مسابقه بازیکنانی داشتیم که آسیب دیده بودند و یا اینکه از بازی بعدی محروم می‌شدند. خدا را شکر نفراتی که در اختیارمان بودند، کاملا با انگیزه و اعتماد به نفس بازی کردند و توانستند کاری کنند که یا ببریم یا مساوی کنیم. برای بازی فردا هم تعداد زیادی مصدوم داریم و در اختیار ما نیستند ولی بازیکنان حاضر با همه وجودشان بازی می‌کنند. نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست اما همین که با تمام وجود بازیکنانم بازی می‌کنند برای من مهم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.