سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی محورهای استان گلستان بارش پراکنده باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در محورهای اردبیل به اسالم, اسالم به خلخال, کیاسر به سمنان,کرج_ چالوس و فیروزکوه مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در آزادراه های قزوین _ کرج و کرج  _تهران را نیمه سنگین و پر حجم و در محورهای پاکدشت و جاده مخصوص کرج به تهران را پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین عنوان کرد.

وی ‌گفت: ترافیک در هر دو مسیر رفت و برگشت در آزادراه قم _ تهران پرحجم و در محور کرج _ چالوس در محدوده سه راهی فتح  نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی در پاسخ به پرسشی در خصوص تمهیدات پلیس راهور برای تسهیل در تردد با توجه به تعطیلی پیش‌رو اظهار داشت: یک طرفه شدن محور کرج _ چالوس از ساعت ۱۵ امروز مدنظر است اما اجرای این محدودیت بسته به بار ترافیک دارد.

وی گفت: احتمال می دهیم این طرح اجرا نشود چرا که فعلاً حجم سفرها آن گونه نیست که بخواهیم محدودیت را اجرا کنیم; اما این موضوع در دستور کار بوده و در صورت نیاز به اعمال خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.