سرهنگ مهدی تاجیک در این باره اظهارکرد: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با واحدهای عرضه کالاهای غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته، مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از وجود یک کارگاه دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد لیبل بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در حوالی حکیمیه مطلع شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مردی با جمع آوری لوازم بهداشتی و آرایشی تاریخ گذشته با بروز رسانی تاریخ، این کالاها را به بازار مصرف عرضه می کند، افزود: نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهم و دستگیری وی، اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه ۱۵۰هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته کشف شد که بنا به نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن ۱۰میلیارد ریال برآورد و مالک این کارگاه نیز دستگیر شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه این کارگاه با دستور قضائی، پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.