سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره اعلام کرد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه ای قصد دارد با سفر به استان های جنوبی کشور با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو مقداری مواد مخدر تهیه و به شهر تهران انتقال دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصد های اطلاعاتی مشخص شد، متهم قصد دارد محموله مواد مخدر را به یکی از استان مرکزی کشور انتقال و پس از مدتی در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و تکمیل تحقیقات پلیسی با هماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضائی به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند و به همراه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان محور مواصلاتی به آن استان را تحت مراقبت های ویژه قرار دادند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، حسنوند تصریح کرد: مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه مأموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک متهم را در محور مواصلاتی به آن استان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۱۱۸ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

این مقام پلیسی گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال و پس از تحقیقات تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.