سرکرده گروهک تروریستی تندر از چه زمان تحت رصد نیروهای اطلاعاتی ایران بود؟

سردار اسماعیل کوثری با اشاره به دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: قبل از انجام عملیات تروریستی بعدی گروهک تروریستی تندر که تخمین خسارت سنگینی از آن زده می‌شد، اعضای اصلی این گروهک توسط سربازان گمنام امام زمان(رعج) وزارت اطلاعات دستگیر شدند و بدین ترتیب از توطئه‌ای بزرگ جلوگیری به عمل آمد.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی تندر کاملا با تفکر غربی نشات گرفته از آمریکا به فعالیت می‌پرداخت، گفت: مدت‌ها بود که سرکردگان این گروهک تروریستی تحت رصد نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران قرار داشتند.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی از اقدامات خود هم در صدد القای ناامنی در ایران و هم در تلاش برای بزرگ‌نمایی خودشان هستند، عنوان کرد: هدایت کلی گروهک تروریستی تندر و مرکز برنامه ریزی آن‌ها در آمریکا بود و سرکردگان این گروهک دائما در حال رفت و آمد به آمریکا بودند.

سردار کوثری با بیان اینکه آمریکا همه نوع کار شیطانی انجام می‌دهد و از سوی دیگر فریاد حقوق بشر سر می‌دهد، گفت: صابون اقدامات تروریستی آمریکا به تن مردم بسیاری از کشورهای جهان خورده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.