به نوشته روزنامه الحدث، برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند تل‌آویو از طریق سازمان ملل به حزب الله لبنان پیام داده که از این پس نیرو‌های آن را در سوریه هدف قرار نخواهد داد.

الحدث به نقل از منابع صهیونیستی اعلام کرد در پیام رژیم صهیونیستی به حزب الله آمده است از این پس از هدف قرار دادن اعضای حزب الله در سوریه خودداری خواهد کرد.

در بخشی از این پیام نیز ادعا شده است هر حمله حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی با هدف قرار گرفتن شش هدف حساس حزب الله دنبال می‌شود.

تنش‌های میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر و به دنبال شهادت یکی از رزمندگان حزب الله در سوریه بالا گرفته است. پیش از این نیز رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل گزارش داده بود رژیم صهیونیستی از طریق کانال‌های بین المللی به جنبش حزب الله لبنان اعلام کرده است به دنبال تبدیل حادثه امنیتی ادعایی در مرز، به یک جنگ تمام عیار نیست.

پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اوایل روز سه شنبه در گزارشی که از هراس تل‌آویو حکایت داشت، اعلام کرد اسرائیل تمایلی به تشدید تنش‌ها با حزب الله ندارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از وقوع چند انفجار و تبادل آتش در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های کفرشوبا در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. بر اساس ادعای رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نیرو‌های این رژیم به سمت نیرو‌های حزب‌الله که سعی داشتند وارد فلسطین اشغالی شوند، آتش گشودند. حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای این ادعاها و ادعای رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه حمله و درگیری روز دوشنبه در جنوب لبنان از سوی نیرو‌های حزب الله آغاز شد، تکذیب کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.