تراکتور می تواند در صورت شکست پیکان گام‌بزرگی را برای آسیایی شدن بردارد. در طرف مقابل پیکانی های که با هدایت ویسی در رتبه ماقبل آخر قرار دارند و شدیدا خطر سقوط را احساس می‌کنند، چیزی برای از دست دادن ندارند و آنها نیز برای کسب پیروزی به تبریز خواهند آمد.

به گزارش ایسنا، سرخ های آذربایجان تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان و استقلال با ۴۶ امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارند و با توجه به جدال حساس استقلال و سپاهان، تراکتور می‌تواند در صورت پیروزی مقابل پیکان هم رتبه خود را ارتقا داده و یک گام دیگر به آسیا نزدیک تر شود.

طبق اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، اشکان دژاگه تنها محروم این بازی خواهد بود و مسعود شجاعی نیز که بعد از مصدومیت جزئی در مقابل استقلال، در بازی های هفته بیست و پنجم و بیست و ششم مقابل سپاهان و شهرخودرو در لیست ۱۸ نفره تیم حضور نداشت، در تمرینات اخیر تیم در کنار سایر بازیکنان تمرین کرده و ظاهرا مشکلی برای حضور در این بازی نخواهد داشت.

در پنج بازی  رو در روی اخیر این دو تیم پیکان سه برد و تراکتور دو برد کسب کرده است و نتیجه بازی رفت این فصل نیز ۳ بر ۲ به سود تراکتور به پایان رسید.

همچنین قضاوت این بازی را رضا کرمانشاهی با کمک آرمان اسعدی ، محمد جواد مداح  و محمدباقر پورباقر انجام خواهند داد که حسن کامرانی فر نیز بعنوان ناظر بازی حاضر خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.