شب گذشته میهمان یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود تا درباره چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر که باعث شد این تیم به پرافتخارترین باشگاه ایرانی تبدیل شود صحبت کند. حضوری که به دلیل صحبت‌های صبح دیروز یکی از مجریان منتفی شد تا کاپیتان سرخپوشان از تصمیم باشگاه مبنی بر تحریم شبکه‌های تلویزیونی تبعیت کند.

کاپیتان پرسپولیس، ضمن اشاره به این موضوع درباره شرایط خود و هم تیمی هایش پس از قهرمانی در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، مشکلات مالی هفت بازیکن پرسپولیس و بدهی این باشگاه به مربیان خارجی صحبت‌هایی را انجام داده است.

حرف‌های پوچ کوچک و کار‌های بزرگ!

سیدجلال حسینی درباره صحبت‌های صبح روز گذشته مجری تلویزیون که نقش مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در قهرمانی فصل جاری پرسپولیس را مدعی شده بود گفت: اول از همه باز هم دوست دارم این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم و خوشحالی ام را بابت اینکه توانستیم در روز‌های سخت دلشان را شاد کنیم بیان کنم. تمام قهرمانی‌ها مبارک آن‌ها باشد که در هر شرایطی از ما حمایت کردند و اسم پرسپولیس را بزرگ کردند تا هرکس که در مجموعه تیم هست به حضورش افتخار کند.

وی افزود: درباره حرف‌های برخی آقایان چیزی برای گفتن نمی‌ماند. چرا باید درباره صحبت‌های پوچ و کوچک این افراد بزرگی و عظمت پرسپولیس را نادیده بگیریم. فرهنگ این تیم اجازه نمی‌دهد اسیر چنین حاشیه‌هایی شویم. می‌خواهند به زور برای خودشان اسم و رسمی پیدا کنند، اما راهش را بلد نیستند. برای تنگ نظری آن‌ها که نباید پاسخی بدهیم. کاری به صحبت هایشان نداریم و کار خودمان را مثل گذشته ادامه می‌دهیم. کار بزرگی کرده ایم، اما همچنان بازی‌های بزرگی را پیش رو داریم که نباید ذهن‌مان را از آن‌ها غافل کنیم.

پوکر قهرمانی لذتبخش است

سید جلال در پاسخ به این سوال که اینقدر خونسرد صحبت می‌کنید که گویا به چهار قهرمانی متوالی با پرسپولیس عادت داشتید، گفت: اتفاقا بسیار خوشحال هستم. تمام اعضای تیم همین حال را دارند، اما هنوز بازی داریم. در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید بازی کنیم. پوکر قهرمانی لذتبخش است، اما باید موفقیت هایمان را با تمرکز روی هر بازی که داریم ادامه دهیم.

برنامه ریزی شده حاشیه می‌سازند

مدافع سرخپوشان پایتخت ادامه داد: کاملا واضح و مشخص است که باز هم برنامه ریزی شده می‌خواهند برایمان حاشیه درست کنند. نباید توجهی داشته باشیم و نمی‌خواهیم روی نقطه فعلی بمانیم.

از امروز بازی با نساجی مهم‌ترین مساله است

سیدجلال افزود: از امروز تمرینات مان برای بازی با نساجی شروع می‌شود. حالا مهم‌ترین بازی و مساله تیم، دیدار با نساجی است. لیگ برتر هنوز تمام نشده است و باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم.

اگر حامی داشتیم مشکل نداشتیم

وی راجع به شایعه حمایت‌های خاص از پرسپولیس تاکید کرد: اگر حامی داشتیم وضع باشگاه اینگونه نبود. واقعا تیمی که حامی داشته باشد مشکل ندارد. مگر می‌شود کوهی از مشکلات روی هم باشد و باز هم به آن‌ها اضافه شود! باز هم می‌گویم که دوباره برنامه ریزی هایشان برای ایجاد حاشیه در پرسپولیس آغاز شده است.

آخرین وضعیت هفت بازیکن شاکی

سیدجلال درباره عدم وصول مطالبات هفت بازیکن پرسپولیس که از سال گذشته طلب داشته اند گفت: روی صحبت‌های من خودم و شش بازیکن طلبکار نیست. همه مشکل داریم. بشار رسن و رادو با ما تمرین می‌کنند، اما پول نگرفته اند. باشگاه به آن‌ها هم بدهکار است. برانکو و دستیارانش پول نگرفته اند. کالدرون و کمک هایش هم همینطور. هر روز هم به این پرونده‌ها اضافه می‌شود. چرا وقتی می‌توانستیم این پول‌ها را پرداخت کنیم انجام نشد. واقعا چرا باید پرسپولیس در چنین مواقعی تنها باشد.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: در نیم فصل هم همین صحبت‌ها را کردم، اما نه تنها مشکلی حل نشد بلکه به پرونده‌ها هم اضافه شد. امیدوارم واقعا این مشکلات حل شود، چون می‌تواند خطرساز باشد.

جام حذفی و لیگ قهرمانان خیلی مهم است

وی در بخش پایانی گفتگویش درباره حضور پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی و همچنین ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بصورت متمرکز در کشور قطر تاکید کرد: کار خیلی سختی داریم. واقعا فرصتی برای استراحت نیست و باید با تمام توان به این مسابقات برویم. بازی در جام حذفی اندازه لیگ برتر اهمیت دارد. فرصت کوچکترین اشتباه را هم نداریم.

کاپیتان پرسپولیس گفت: بازی در لیگ قهرمانان آسیا اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به تصمیم گیری‌های صورت گرفته برای این بازی‌ها باید در آب و هوای قطر بازی کنیم و هوادارانمان را هم نخواهیم داشت. با این حال برای همین طرفدارانمان هم که شده با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا آن‌ها را باز هم خوشحال کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.