محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح مصوبات دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۳۱ تیرماه برگزار شد گفت: امروز آخرین جلسه شورای شهر تهران بود و اعضا به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می روند و این فرصت مغتنمی برای ضدعفونی شورای شهر تهران است و این تعطیلی بدین معنا نیست که اعضا در محل کار خودحضور ندارند و ما تنها جلسه صحن نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از نطق عضو شورای شهر تهران وارد بررسی نامه اعتراضی فرمانداری تهران شدیم و اعضا رای به اصلاحات دادند و پس از آن وارد بررسی نظام‌نامه فعالیت اجتماعی شدیم و یک فوریت آن به تصویب رسید.

هاشمی درباره آخرین خبرها از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه داد: بحث اوراق مشارکت و خرید واگن مطرح شده است اما باید گفت مشکل اصلی در سیستم کاغذ بازی اداری است و همین امر موانعی را ایجاد کرده است.

او بیان کرد: یکی از مواردی که مطرح شد معرفی بانک عامل برای انتشار اوراق و تضامین است و شهرداری تهران برای حل مشکل های موجود فعال است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به پیشنهاد تعطیلی‌ مترو با توجه به شیوع کرونا افزود: برای تعطیلی مترو با توجه به شیوع کرونا من اظهار نظر نمی کنم و بعید است بتوانند مترو را تعطیل کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.