تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام  (ره) تبریز و در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس در پایان با برتری ۲ بر یک به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

مرد اولین میدان «احسان حاج‌صفی» بود. ستاره سابق اصفهان در لباس تراکتور موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل بدهد تا بازهم نجات‌دهنده تیمش باشد. گل نخست بازی در دقیقه ۱۴ با یک شوت غیر قابل مهار و بی‌نقص توسط حاج‌صفی به ثمر رسید. هشت دقیقه بعد «سروش رفیعی» در موقعیت مشکوک به آفساید توانست کار را به تساوی بکشاند اما این پایان کار نبود و پیش از پایان نیمه نخست، «رضا اسدی» روی ارسال حاج‌صفی از سمت چپ توانست با یک ضربه سر چکشی تیمش را دوباره پیش بیندازد.

در نیمه دوم سپاهان موقعیت‌های زیادی را از روی اشتباهات فردی تراکتوری‌ها به دست آوردند که یکی پس از دیگری آنها را به هدر دادند تا بازهم شاهد ناکامی «امیر قلعه‌نویی» و شاگردانش باشیم. این سومین دیدار پیاپی بود که سپاهان به برد نرسید و تراکتور بازهم در خانه، حریف خود را شکست داد. حالا شاگردان «ساکت الهامی» در یک دیدار ۶ امتیازی به برتری رسیدند تا موقتا با ۴۴ امتیاز به رده دوم صعود کنند و سپاهان نیز با این باخت ۴۲ امتیازی باقی ماند و فعلا به رده سوم سقوط کرده است.

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری (ایمان سلیمی)، احسان حاج صفی، رضا شکاری (میلاد فخرالدینی)، محمدرضا آزادی (اشکان دژاگه) و ساسان انصاری.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری (محمد ایرانپوریان)، محمد طیبی (مهدی ترکمان)، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی (شایان مصلح)، محمد کریمی (علی قربانی)، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.