طبق حکم کمیته وضعیت فیفا که هفته گذشته صادر شد، باشگاه پرسپولیس باید بیش از ۷۵۰ هزار دلار به گابریل کالدرون، سرمربی سابق این تیم و دستیارانش پرداخت کند.

کالدرون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس صحبت هایی را درباره این حکم و البته ارزیابی اش از وضعیت این روزهای پرسپولیس مطرح کرد.

فارس: مدیران باشگاه پرسپولیس پس از صدور حکم فیفا اعلام کردند شما گفته اید می‌خواهید با این باشگاه توافق کنید. آیا قرار است به پرسپولیس تخفیف بدهید یا اینکه به این باشگاه برای پرداخت پول زمان بیشتری خواهید داد؟

وکیلم مذاکرات را پیگیری می‌کند، چون در تخصص او است، به من توصیه کرد مذاکره نکنید، چون اگر مذاکره کنید و به توافق حاصله عمل نشود، باید دوباره یک دادگاه جدید تشکیل شود و همه چیز به مدت 2 سال دیگر طول خواهد کشید. من حاضر به صحبت با باشگاه پرسپولیس هستم، زیرا با اعضای هیات مدیره رابطه خوبی دارم و تا جایی که به برخی شرایط عمل شود، مشکلی برای مذاکره ندارم.

فارس: پرسپولیس در آستانه پوکر قهرمانی قرار دارد. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

دور از انتظار نبود، خیلی خوشحالم که پرسپولیس در آستانه کسب قهرمانی است، فکر می‌کنم یک جاهایی خوب عمل کردیم. من این چالش را قبول کردم چون می‌دانستم تیم خوبی خواهیم شد و بازیکنان هم این را نشان دادند، روز به روز پیشرفت کردیم و تیمی بهتر از قبل ساختیم. بازیکنان نشان دادند که بی‌نظیر هستند و من فقط می‌توانم از زحماتشان تشکر کنم. ما از کیفیت و توانایی آنها استفاده کردیم و تک‌تک آنها را به نهایت بهره‌وری رساندیم. سعی کردیم با دید فوتبالی خودمان به پیشرفت آنها کمک کنیم. آنها نشان دادند که با همه مربی‌ها اول هستند.من می‌خواستم کار مشکلی انجام دهم مثل کسب چهارمین قهرمانی، اما جام حذفی را هم می‌خواستم، همچنین می‌خواستم در لیگ قهرمانان آسیا هم کار مهمی انجام دهیم.

فارس: ابتدای فصل خیلی‌ها به عملکرد تیم انتقاد کردند اما زمانی که شما رفتید تیم را در صدر جدول قرار دادید.

ایجاد تغییر در یک تیم قهرمان ساده نیست، اما تیم در زمان من در حال پیشرفت بود و زمانیکه رفتم پویایی خیلی خوبی داشت، نتایج شاهد این اتفاق هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.