به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سرهنگ پزشک دکتر حامد پارسا معین از پزشکان نیروی پدافند هوایی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، پیامی صادر کرد.
 متن پیام فرمانده کل ارتش شرح ذیل است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا


بار دیگر سرباز امنیت و سلامت لباس شهادت پوشید و در  هنگامه‌ای که غیور مردان و شیرزنان مدافع سلامت دل به میدان نبرد سپردند، فرزندان میهن در جامعه خدوم و پرتلاش بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با جد و جهدی مثال زدنی، با همه سختی ها و تعب ناشی از حجم بالای بیماران با همه توش و توان در پی درمان هم‌میهنان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند. کوشش‌های چهار ماهه همکاران عالیقدر در مجموعه بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که با شایستگی تمام در خط اول مبارزه با کرونا موفق بوده‌اند نمونه‌ای از تلاش جهادی و مصداق بارز آیه هر کس نفسی را زنده نماید گویا همه بشریت را زنده نموده است می‌باشد.

شهادت این همرزم عالیقدر، پرتلاش و از خود گذشته را به خانواده محترم ایشان، جامعه معزز بهداشت و درمان ارتش و خصوصاً همکاران در نیروی پدافند هوایی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم خدای قادر متعال روح سرهنگ شهید دکتر حامد پارسا معین را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید. برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی صبر و بردباری مسئلت دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.