در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فو‌تبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

حاشیه‌های این بازی به شرح زیر است:

 پیش از آغاز بازی حسن آذرنیا مدیر باشگاه ماشین‌سازی با کریم باقری مربی پرسپولیس دیدار دوستانه‌ای داشتند. این ۲ در اوایل دهه ۷۰ در تیم تراکتور و تیم ملی جوانان به عنوان مربی و بازیکن در کنار هم حضور داشتند.

 پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت کادر پزشکی تیم ماشین سازی، در ورزشگاه برقرار شد و فاتحه‌ای جهت شادی روح مرحوم امن زاده قرائت شد.

 بازیکنان تیم ماشین‌سازی با پیراهن پیش از بازی که روی آن نوشته بود رضا جان همیشه در قلب مایی، وارد میدان شده و به کادر پرشکی درگذشته تیم خود ادای احترام کردند.

 تیم ماشین‌سازی در این بازی با پیراهن دوم خود که سفید رنگ است وارد میدان شده بود. پیراهن سبز لباس اول سبزپوشان بود که به دلیل نتیجه خوب بازی رفت، بازیکنان ماشین‌سازی در بازی برگشت هم پیراهن سفید برتن کردند.

 پرچم سبز بزرگ ماشین‌سازی در روبروی جایگاه ورزشگاه بر روی سکوهای قرار داده شده بود.

 باد نسبتا شدیدی در ورزشگاه در حال ورزیدن بود.

۲ دستگاه آمبولانس در ورزشگاه حضور دارد.

 دروازه‌بان دوم ماشین‌سازی با بازیکنان تیم خود را گرم کرد تا نشان از اختلافات دروازه‌بان اصلی و ذخیره ۲ تیم داشته باشد. حامد لک و علیرضا حیدری چند روز پیش در فضای مجازی برعلیه هم به صورت غیر مستقیم موضع گرفته بودند.

 بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس تهران با ۳ دروبین به صورت زنده روی آنتن رفته بود.

 قبل از بازی محمد مسلمی‌پور بازیکن ماشین‌سازی با یحیی گل‌محمدی دیدار نمودند و برای دقایقی با هم صحبت کردند. این دو ۲ سال پیش در تیم تراکتور با هم بودند.

رضا مهاجری مربی ماشین‌سازی قصد داشت برای خیرمقدم به سمت گل محمدی رود که ناظر بازی مانع شد و گفت فقط از فاصله یک و نیم متری می‌توانید با هم خوش و بش کنید

بازیکنان پرسپولیس با ماسک‌ها و شیلر  وارد ورزشگاه شدند

در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز تونل ضدعفونی تعبیه شده بود به غیر از سید جلال حسینی و نعمتی، سایر بازیکنان پرسپولیس و ماشین‌سازی از تونل عبور کردند.

 بازیکنان ذخیره ۲ تیم در نیمه نخست از روی سکوها شاهد بازی بودند، اما در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس روی نیمکت و بازیکنان ماشین‌سازی پشت دروازه تیم خود حضور یافتند.

رضا مهاجری در نیمه نخست با پیراهن سفید در میدان حضور داشته و در بین نیمه پیراهن خود را به رنگ آبی عوض کرد.

صدای تماشاگران ماشین‌سازی در حال تشویق و خواندن سرود این تیم برای دقایقی در ورزشگاه پخش گردید.

یک اشتباه از سوی رادشویچ، سبب شد شجاع خلیل‌زاده به شدت به وی اعتراض کند.

صفری مدیر کل صداو سیمای شبکه سهند در ورزشگاه حضور داشته و ناظر عملکرد عوامل این شبکه در پخش زنده بازی بود.

باغ‌آبادی دستیار اول احد شیخ‌لاری روی نیمکت تیم ماشین‌سازی  در کادر حضور نداشته و به نظر می‌رسد با استعفای شیخ‌لاری و آمدن مهاجری، وی نیز از این تیم جدا شده است.

با وجود اینکه ناظر بازی از تیم‌ها خواسته بود عکس دسته جمعی نیاندازند، اما ۲ تیم با حفظ فاصله اجتماعی عکس تیمی ثبت کردند.

برخلاف بازی رفت که حامد لک موفق به مهار ضربه پنالتی شده بود، در بازی برگشت ترابی از نقطه پنالتی موجب پیروزی تیم خود شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.