دکتر علیرضا زالی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی کرونای تهران اظهار کرد: در روز های اخیر در تهران در وضعیت هشدار بوده ایم و وضعیت بسیار شکننده ای در این شهر حاکم است، آمار مبتلایان، فوتی‌ها و افراد نیازمند بستری طی ۱۰ روز گذشته به صورت صعودی رو به افزایش بوده است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: همه اعضایی که در جلسه امروز حضور داشتد نگرانی خود را از شرایط فعلی ابراز کرده و قرار شد تا تصمیمات جدی،  کارا و موثرتری با انسجام بین بخشی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: نمایندگان دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظارتی، نیروهای مسلح،  روسای دانشگاه علوم پزشکی و.. در جلسه امروز حضور داشتند .

وی با اشاره به اینکه نیازمند مداخلات و اقدامات سختگیرانه تر هستیم ، اضافه کرد : مقرر شد نمایندگان دستگاه‌ها با کارهای کارشناسی که در دستگاه های خود انجام خواهند داد، بسته ای را در زمینه کنترل بیماری در ابعاد مختلف اماده کنند تا بعدازظهر امروز در جلسه اضطراری که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت برگزار می‌شود، ارایه شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: به نظر می رسد فرایندی که در تهران با آن روبرو هستیم، هم در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هم درباره شیوه‌نامه های بهداشتی، کمتر مورد توجه واقع شد ضمن آنکه مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی افزایش یافته است بنابراین نیازمند مداخلات جدی‌تری هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.