محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز چهارشنبه در توضیح جلسه غیرعلنی اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی امروز از ساعت ۸:۱۰ آغاز شد بحث ما درباره‌ی اعتبارنامه آقای تاجگردون بود.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان معترض به اعتبارنامه مباحث خود را در ۱۵ دقیقه بیان کردند و آقای تاجگردون هم در فرصت ۳۰ دقیقه خود بیانات‌شان را عنوان کردند تا نمایندگان در جریان باشند. اکنون مجلس شورای اسلامی وارد بررسی گزارش کمیسیون تحقیق در این باره می‌شود.

به گزارش ایسنا، قانون آیین نامه داخلی مجلس در این باره می‌گوید:

«ماده ۳۲- چنانچه کمیسیون تحقیق، اعتبارنامه رد شده از سوی شعبه را رسیدگی کند و نظر به تأیید اعتبارنامه داشته باشد، گزارش آن برای تصمیم‌گیری مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد و در صورتی که نظر کمیسیون مبنی بر رد اعتبارنامه باشد گزارش آن حداکثر به مدت پانزده دقیقه در مجلس مطرح و ادله رد اعتبارنامه ارائه می‌شود. نماینده‌ای که اعتبارنامه‌اش توسط کمیسیون رد شده است حداکثر به مدت سی دقیقه فرصت دارد تا از خود دفاع کند، ضمن اینکه می‌تواند بخشی از وقت خود را حداکثر به دو نفر از نمایندگان واگذار کند، سپس گزارش کمیسیون تحقیق به رأی گذاشته می‌شود، چنانچه رد اعتبارنامه به تصویب مجلس نرسد، رئیس جلسه تصویب آن را اعلام می‌کند.»

کمیسیون تحقیق پیش از این اعتبارنامه تاجگردون را تایید کرده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.