به نقل از دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، مسئولان اطلاع رسانی دفتر این استاد برجسته حوزه‌های علمیه طی اطلاعیه‌ای، انتساب ادعاهای مطرح شده به وی در فیلمی با نام حجاب را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: متاسفانه بعضی دروغ جدیدی جعل کرده و در فیلمی با نام حجاب، فردی را که هیچ گونه نسبت خانوادگی و حتی آشنایی با حضرت آیت الله مکارم شیرازی و اطرافیان ایشان ندارد را به ایشان منتسب نموده اند.

اطلاعیه ادامه یافته است: بدین وسیله این مطلب را قویا تکذیب نموده و از مسئولین و تهیه کنندگان این فیلم می خواهیم نسبت به تکذیب و برخورد با عاملان و منتشر کنندگان این شایعه اقدام نمایند.

در این اطلاعیه تاکید شده است:‌ بدیهی است این دفتر از طریق مراجع قانونی موضوع را پیگیری خواهد نمود.

گفتنی است موسسه فرهنگی آرمان‌مدیا با صدور اطلاعیه‌ای انتساب خانوادگی یکی از مصاحبه ‌شنوندگان مستند جدید این موسسه با مراجع تقلید را تکذیب کرد.

در پی انتشار فیلم مستند جدید موسسه فرهنگی آرمان‌مدیا با نام «انقلاب جنسی ۴» در فضای مجازی، شایعه‌ای به غلط و توسط افرادی با سوء نیت در انتساب خانوادگی یکی از مصاحبه‌ شنوندگان این فیلم با مرجع معظم تقلید حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی منتشر شده ‌است.

آرمان‌مدیا به عنوان سازنده و صاحب اثر، علاوه بر تاکید این نکته که در فیلم، هیچ‌گونه انتسابی به این مرجع بزرگوار داده نشده و نامی از ایشان به میان نیامده، شایعه مذکور را قویا رد کرده و حق شکایت از شایعه‌پراکنان را برای خود محفوظ می‌داند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.