مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران/ روابط عمومی در مسیر انعکاس خدمات و پژوهش‌های جهاد دانشگاهی

رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در این برنامه ضمن تقدیر از فعالیت‌های روابط عمومی در ادوار گذشته گفت: تعامل و ارتباط با اساتید دانشگاهی، اعضا هیئت علمی، اعضا جهاد دانشگاهی و همچنین دانشجویان بسیار حائز اهمیت است که مشارکت گیری از نظرات بلند ایشان منشاء فعالیت‌های عالی خواهد شد و امیدوارم با این نگاه، اقدامات پیش‌رو در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تجلی بهتری پیدا نماید.

مسعود حبیبی با اشاره به ضرورت اصلاح ساختارهای روابط عمومی این سازمان به منظور برآورده نمودن انتظارات، همدلی را شرط اصلی پیشروی کارها دانست و گفت: مجموعه روابط عمومی با نیروهایی فعال و پیگیر در فعالیت‌ها پیشرو بوده‌اند که با انعکاس سریع و دقیق خدمات انجام شده می‌تواند معرف نیکو جایگاه این مجموعه در جامعه باشد.

وی ضمن تقدیر از دکتر زالی مدیر پیشین روابط عمومی سازمان، ایشان را یکی از رویش های جهاد دانشگاهی خواند که اکنون در پروژه ملی دیگری مشغول به خدمت رسانی خواهند بود.

رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران ضمن معرفی مدیر جدید روابط عمومی گفت: ابوالفضل امینی هرندی از نیروهای جوان و پر انرژی و علاقه مند و پرانگیزه، آشنا به وظایف روابط عمومی و جهاد دانشگاهی، صاحب ایده و با سابقه کار در عرصه رسانه و هدایت سایت‌ها و فعالیت های مجازی و همچنین دارای تعاملات خوبی در حوزه روابط عمومی‌ است.

لازم به ذکر است از جمله سوابق ابوالفضل امینی هرندی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان علوم پزشکی تهران، مدیریت روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و خبرنگاری روزنامه و مدیریت اطلاع رسانی و ارتباطات برنامه های ملی می باشد.

در متن حکم دکتر مسعود حبیبی، رییس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خطاب به ابوالفصل امینی هرندی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای ابوالفصل امینی هرندی

سلام علیکم

نظر به سوابق متعهدانه و شایستگی‌های جنابعالی بهدموجب این حکم به عنوان 《مدیر روابط عمومی》منصوب می‌گردید.

از آنجایی که مجموعه بزرگ جهاد دانشگاهی دارای تعاملات چندوجهی با جامعه دانشگاهی، اساتید و دانشجویان در حوزه تولید دانش و جامعه و آحاد مردم به‌عنوان بهرمندان از ظرفیت‌های علمی و خدمات درمانی است، وجود روابط عمومی پویا با بهرمندی از ظرفیت‌های به‌روز ارتباطی و اطلاع رسانی، فرصتی مغتنم برای ارتقاء و گسترش فعالیت‌های این مجموعه ارزشمند خواهد بود.

امید است با توکل به خداوند متعال و بهرمندی از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و تعامل و ارتباط سازنده با معاونان و مدیران مجموعه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.