محمد خوش چهره، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، درباره حرف و حدیث‌ها درباره احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد، با تاکید براینکه برخی از سیاسیون در شرایط کنونی در حال دست و پا زدن هستند تا در افکار و انظار مردم خود را زنده نگه دارند، گفت: من اسم نمی‌برم اما کسانی که زمانی رئیس جمهور بودند و باز رجز می‌خوانند اینها تلاشی است که برای حفظ خود انجام می‌دهند و نباید در زمین انها بازی کرد. رسانه‌ها باید هوشمندی بیشتری در مواجهه با این دست از سیاسیون داشته باشند. رسانه‌ها نباید به صرف اینکه که فرد مورد نظر آنها وابستگی سیاسی به جناح مطلوب ایشان دارد و یا در جریان فکری مقابل قرار گرفته، دست به تولید محتوایی بزنند که در نهایت به سود سیاسیون تاریخ مصرف گذشته تمام شود.

نماینده اسبق مجلس گفت: من کار رسانه‌ای به مفهوم تغذیه مخاطب عام را به هیچ عنوان نفی نمی‌کنم و قائل به این مطلب هستم که یک رسانه باید در فضایی که انبوه داده‌ها و اتفاقات وجود دارد، اقدام به تولید محتوا در حوزه‌های گوناگون کند، اما اشکال کار از جایی آغاز می‌شود که برخی از سیاسیون با یکسری از ترفندهای تبلیغاتی، از ظرفیت اصحاب قلم به نفع خود سود می‌برند.

خوش چهره تصریح کرد: رسانه باید با دوری از پرداختن به مباحث دست چندم، تمرکز خود را معطوف به مسائلی همچون؛ «ضعف تصمیم‌گیری در کشور»، «چالش‌های مدیریتی»، «مشکلات مردم در حوزه معاش و اشتغال»، «امنیت غذایی» و «ضرورت احیای تولید ملی» کند. با یک تحلیل عالمانه و کارشناسانه از ظرفیت‌های موجود در «مجلس شورای اسلامی» و «دولت»، می‌توان دو دیدگاه موجود در این دو قوه را به هم نزدیک کرد. قطعا زمانی که اشتراک نظر در میان دو قوه روند افزیشی پیدا کند، به تبع آن حرکت این دو بازوی مهم به سمت تأمین «منافع ملی» خواهد رفت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.