بر گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری در ساعت ۱۳ و ۵۴ دقیقه روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در آب های ساحلی شهرستان نوشهر، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت می کنند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، جوانی 23 ساله اهل و ساکن اسلامشهر استان تهران، حین شنا در دریا به علت عدم آشنایی به فنون شنا دچار سانحه غرق شدگی شد و جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران همچنین از وقوع غرق شدگی در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: در این حادثه نیز جوانی 19ساله ساکن استان خراسان شمالی  به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح غرق شد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به غرق 5 نفر از اعضای یک خانواده در آب های ساحلی شهرستان عباس آباد از فوت یکی از اعضای این خانواده بر اثر غرق شدگی خبر داد و افزود: 4 عضو دیگر این خانواده با تلاش افراد بومی از غرق شدن و مرگ نجات یافتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در همین خصوص برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 19 و 34 دقیقه روز چهارشنبه 14 خردادماه در منطقه دو هزار شهرستان تنکابن، مردی 37 ساله که در کنار رود خانه ایستاده بوده به علت لغزش به داخل رودخانه سقوط کرد و غرق شد .

سرهنگ ساداتی با اشاره به وقوع حادثه مشابه در این منطقه از وقوع غرق شدگی یک زن 31 ساله به علت بی احتیاطی و سر خوردن از روی سنگ و سقوط به داخل رودخانه خروشان خبر داد و افزود: با توجه به شدت جریان آب جسد این زن در فاصله یک کیلومتری از محل حادثه کشف شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با هشدار به شهروندان و مسافران در خصوص رعایت نکات ایمنی و مراقبت از خود و فرزندان شان در زمان استفاده از دریا و مواهب الهی کوه و جنگل توصیه کرد, حتما از طرح های ساماندهی سواحل دریا و مکان هایی که برای شنا تعیین شده استفاده کنند .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.