شب گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از پاکبانان منطقه ۱۷ شهرداری تهران به دلیل جمع آوری زباله از سوی برخی از افراد محلی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

اصغر عطایی، مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح جزئیات حادثه گفت: منطقه ۱۷ شهرداری تهران از جمله مناطقی است که دارای معابر طولانی و باریک است که بسیاری از ساکنان همت نمی کنند زباله خود را در مخازن جمع آوری پسماند ابتدای معابر بگذارند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران  افزود: به همین دلیل زباله بسیاری در طول معبر جمع می شود که پاکبان شهرداری باید تمام آن را جمع آوری کند و به مخزن منتقل کند.

عطایی ادامه داد: زمانی که پاکبان منطقه در حال انجام ماموریت بود یکی از خانواده های ساکن محل با پاکبان درگیر می شوند که او را از ناحیه سر و دیگر قسمت های بدن مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

او با اشاره به این نکته که پس از وقوع حادثه مدیریت شهری از پاکبان مضروب دلجویی کرد تصریح کرد: نباید به گونه ای عمل شود که افراد تصور کنند هرگونه که می خواهند می توانند با قشر پاکبان برخورد کنند.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران  تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه معاونت حقوقی شهرداری از ضاربان پاکبان شکایت کردند و باید به این نکته تاکید کنم که برای جلوگیری از بروز این دست حوادث تا لحظه آخر پیگیر این پرونده هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.