مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت‌های آموزشی دانشجویان این دانشگاه را به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ کرد.

آغاز ویرایش انتخاب واحد از ۱۷ خرداد

وی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت هماهنگی کامل با ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و اهتمام بیش از پیش برای تداوم برنامه‌های آموزشی این دانشگاه، گفت: بازه زمانی ویرایش انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خردادماه سالجاری بمدت یک هفته تمدید شده و مراکز آموزشی این دانشگاه موظف به بررسی رعایت الزامات آموزشی در انتخاب واحد هستند.

بازگشایی کلاس‌های حضوری دانشگاه جامع از ۱۷ خرداد

معاون آموزشی دانشگاه ادامه داد: بازگشایی کلاس‌های حضوری و ادامه همه کلاس‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی (اعم از نظری و عملی) با اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی، از روز شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ با هماهنگی ستاد استانی بصورت حضوری خواهد بود.

عدم بکارگیری مدرسان غیرفعال در آموزش‌های حضوری

جلالی جواران افزود: متأسفانه بصورت موردی و نادر در برخی از مراکز آموزشی این دانشگاه، شاهد عدم همکاری تعداد بسیار اندکی از مدرسان برای برگزاری کلاس دروس نظری و بخش نظری دروس نظری عملی بصورت مجازی و غیرحضوری بوده‌ایم که ضرورت دارد دروس برگزار نشده با نظر واحد استانی از فهرست دروس ارائه شده مرکز حذف و ضمن لحاظ موضوع در سوابق کاری مدرس، از بکارگیری و ارائه درس به این گروه از مدرسان در نیمسال‌های آتی نیز جداً خودداری شود.

وی عنوان کرد: همه امتحانات دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً بصورت حضوری برگزار خواهد شد و برنامه برگزاری آزمون متمرکز برای دروس تعیین شده نیمسال جاری نیز در هفته پایانی امتحانات ابلاغ خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به تغییر شرایط، بازگشایی مراکز آموزشی، جابجایی برنامه زمانی آزمون‌ها و درخواستهای واصله، بازه زمانی امتحانات نیمسال دوم ۹۹-۹۸ با لحاظ میزان پوشش سرفصل دروس و برگزاری کلاس‌های درسی، با نظر رؤسای واحدهای استانی این دانشگاه از تاریخ ۲۱ تیرماه تا ۱۷ مردادماه (به استثنا زمان‌های ابلاغی سازمان سنجش برای برگزاری آزمون‌های تحصیلات تکمیلی در روزهای پنجشنبه ۲۶ تیر ۹۹ و پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ مرداد ۹۹) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

لغو محدودیت ارائه واحد در ترم تابستان

وی ادامه داد: با توجه به شرایط نسبتاً مناسب کنترل بیماری کرونا و برگزاری قابل قبول دروس در ترم جاری و به منظور مساعدت با درخواست مراکز آموزشی و رعایت وضعیت تحصیلی دانشجویان، درصورت امکان برگزاری دروس به صورت حضوری و تأیید امکان برگزاری دوره تابستان توسط رؤسای واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و با هماهنگی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، محدودیت ارائه واحد در دوره تابستان ۹۹-۹۸ لغو می‌شود.

جلالی جواران اضافه کرد: دانشجویان متقاضی در هر استان می‌توانند براساس قوانین و مقررات آموزشی و سرفصل دروس، نسبت به انتخاب واحد در دوره تابستان مذکور برابر مقررات جاری و تقویم آموزشی زیر اقدام کنند.

ارائه درس توسط مرکز آموزش / تأیید درس توسط مدرس برای دوره تابستان ۴ مرداد ۹۹ تا ۱۶ مرداد ۹۹

شروع کلاس‌های دوره تابستان و انتخاب واحد ۱۹ مرداد ۹۹ تا ۲۱ مرداد ۹۹

حذف دروس مازاد و ویرایش انتخاب واحد دوره تابستان توسط مرکز ۲۷ مرداد ۹۹ تا ۲۹ مرداد ۹۹

پایان کلاس‌های دوره تابستان ۲۷ شهریور ۹۹

امتحانات دوره تابستان ۲۸ شهریور ۹۹ تا ۳۱ شهریور ۹۹

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.