الهام آزاد در مورد ضرورت همکاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دولت گفت: نظر من، نظر همه  همکاران در مجلس نیست، اما فکر می‌کنم اکثریت مجلس یازدهم  معتقدند که در شرایطی نیستیم که بخواهیم تقابلی با دولت داشته باشیم؛ مگر مواقعی که ضرورت ایجاب می‌کند.

نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان این که « کار مجلس قانونگذاری و نظارت است» گفت: معتقدم اگر جای خطای محسوسی صورت بگیرد مجلس باید در حوزه اختیارات خودش ورود کند و خطاها را اصلاح کند؛ ترجیح می‌دهم که از واژه تقابل با دولت استفاده نکنم، اما اگر اختلاف نظری بین قوا وجود داشته باشد حل این اختلاف باید قطعا در چارچوب وظایف و قانون باشد.

آزاد نسبت به همکاری و همدلی دولت و مجلس ابراز امیدواری کرد و گفت: بنای دولت دوازدهم و مجلس یازدهم بر تعامل و همدلی است. معتقدم که با تقابل کاری پیش نمی‌رود. آن چه همیشه به ما سفارش شده است وحدت، انسجام و همدلی است. ما باید تحت پرچم جمهوری اسلامی کمک کنیم تا اشتباهات کم شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن رحلت امام خمینی (ره) ضمن تاکید به بازخوانی وصیت نامه امام خمینی (ره) گفت: همیشه معتقدم باید درس‌های امام خمینی را بازتعریف و بازتفسیر کنیم. در این صورت قطعا می‌توانیم به مفاهیم ناب انقلاب اسلامی برسیم و در این صورت مطلوب‌ها حاصل می‌شود. بیانیه گام دوم در کنار وصیت نامه امام چراغ راه ما هستند. امیدوارم بتوانیم مفاد وحدت آفرین این دو سند را پیدا کرده و به آن عمل کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.