سازمان لیگ فوتبال با توجه به شروع تمرینات تیم های لیگ برتر و با اخذ مجوزهای لازم برنامه جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال را تدوین کرده اما این برنامه به صورت عمومی اعلام نشده است. البته سازمان لیگ برنامه بازی های ۳ هفته را به باشگاه ها اعلام کرده اما در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعلام نشدن برنامه رقابت های فوتبال عنوان کرد: «همکاران من برنامه کامل بازی‌ها را با ساعت و زمان برگزاری آن‌ها مشخص کرده اند، اما چهارشنبه این هفته (۱۴ خرداد) قرار است با AFC کنفرانس ویدیویی برگزار کنیم و در آن سوال‌هایی درباره روند انجام بازی‌ها و رعایت مسائل بهداشتی پرسیده می‌شود. امیدوارم بتوانم بازخوردهایی از آن جلسه بگیرم. شاید این بازخوردها باعث ایجاد تغییراتی در برنامه ما شود. به همین دلیل برنامه را اعلام نکردیم تا باشگاه‌ها طبق آن برنامه ریزی نکنندو بلیت یا هتل نگیرند.»

وی افزود:‌«اکنون دست نگه داشته ام تا چهارشنبه AFC خیال ما را راحت کند و چیزی نگوید. اگر شرایط فراهم بود، هفته آینده دست کم برنامه ۳ هفته ابتدایی لیگ را اعلام می‌کنیم. ابتدا بازی‌های عقب افتاده را برگزار خواهیم کرد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.