بنا به پیشنهاد سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف محوله، اعطای درجه سرتیپ دومی به پاسدار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، مورد تصویب فرمانده معظم کل قوا قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه به همین منظور با صدور پیامی این ارتقا درجه سازمانی را به سردار پورشمسی تبریک گفت.

در بخشی از پیام سردار سلامی آمده؛ خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب شده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن پاسداری بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

تمسک به حبل‌‎الله متین، استعانت از حضرت بقیةالله‌الاعظم ارواحنا له‌الفداء و اهل بیت عصمت و طهارت، اطاعت و تبعیت از ولی فقیه، تقوا و پرهیزکاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه‌ها و دوری از وسوسه‌های شیطانی می‌تواند ما را آماده دفاع همه جانبه و روزافزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید.

از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهانم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.