حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور، با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها و همراهانش برای درخواست حذف حساب‌های کاربری رهبر انقلاب، اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی در سطح جهانی برای فعالان و مبارزان عرصه نبرد هستند. شبکه‌های اجتماعی یک فضای بسیار عظیم جهانی  رابرای حضور میلیاردی جمعیت‌های مختلف فراهم کرده است.

مشاور رئیس جمهور افزود: اگر مردم یک کشور و قاره در فضای شبکه‌های اجتماعی حضور دارند غیاب  کشور ما در شبکه‌های اجتماعی هیچ توجیهی ندارد؛ حضور رهبر انقلاب، مسئولان، فعالان و کنشگران اجتماعی در عرصه شبکه‌های اجتماعی به معنای آن است که آنها هیچگاه  از میدان اطلاع رسانی و آگاه کردن واقعیت‌ها و نظرات خود عقب نشینی نمی‌کنند.

آشنا با بیان اینکه هدف دشمن در نبرد فضای مجازی شکست جمهوری اسلامی است، یادآور شد: یکی از روش‌های مقابله با کشورمان برای فعالیت در شبکه های اجتماعی این است که اکانت‌های کاربری مربوط به جبهه انقلاب اسلامی به طور منظم و نظام یافته ریپورت شده و تلاش می‌شود به صورت شبهه قانونی این حساب‌های کاربری از دسترس عموم خارج شود.

طی چند روز قبل وزیر مسائل راهبردی و دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به جک دورسی، مدیرعامل توییتر، از او خواست حساب‌های کاربری رهبر انقلاب در این شبکه اجتماعی را مسدود کند؛ در این نامه تصریح شده‌است، رژیم صهیونیستی آماده هرگونه همکاری با توییتر است تا حساب‌های آیت‌الله خامنه‌ای در این شبکه اجتماعی مسدود شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.