امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور نزاجا، گفت: همه باید حداکثر توان خود را به کار بگیریم تا عدالت را رعایت کرده و از خداوند متعال توفیق اجرای عدالت مسألت کنیم.

وی در ادامه به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت اشاره کرد و افزود: ارتقای توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است. ارتقای آمادگی رزمی به این معنی که آنچه را که داریم به بهترین شکل نگهداری و آماده کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم، این وظیفه همه رده‌های فرماندهی است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: همچنین تعالی معنوی و بصیرتی دو بال قدرتمند برای اوج‌گیری و تشخیص صحیح مسیر و هدف است که همه آحاد کارکنان و خانواده های آنها مشمول این فرمان هستند و سکاندار این موضوع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کمک سلسه مراتب فرماندهی است.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با اشاره به زیباسازی منازل سازمانی و زدودن کهنگی از چهره منازل و پادگانها نیز تاکید کرد: موضوع زیباسازی از دستورات فرماندهی معظم کل قوا است و باید در اولویت برنامه ها قرارگیرد.

سایت رادار سوباشی، قدرتمندتر از گذشته در حال انجام ماموریت است

همچنین به گزارش خبرآنلاین به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور درمنطقه پدافند هوایی غرب کشور از بخش های مختلف گروه پدافند هوایی همدان، ایستگاه اطلاعات و شناسایی، قرارگاه سربازی بازدید و میزان آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی طی این بازدید همچنین از سایت های تابعه از جمله سایت رادار سوباشی بازدید کرد و ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان گفت: محدوده تحت مسئولیت منطقه پدافند هوایی غرب کشور، به خصوص سایت رادار سوباشی از مناطق راهبردی پدافند هوایی است و عملکرد این سایت راداری در دوران دفاع مقدس بیانگر اهمیت ویژه آن است. سایت رادار سوباشی امروز قدرتمندتر از گذشته و با حضور کارکنان جوان در حال انجام ماموریت است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.