تاکید رئیس جمهور بر حق انتخاب مردم در استفاده از نحوه مدیریت سهام عدالت

جلسه هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل و در این جلسه نظام بانکی کشور مکلف شد شرایط لازم را برای اعطای اعتبار به دارندگان سهام عدالت بر مبنای پشتوانه سهام آنان فراهم کند.

در این جلسه پس از گزارش «فرهاد دژپسند»  وزیر امور اقتصادی و دارایی از میزان پیشرفت اقدامات مربوط به آزاد سازی سهام عدالت، رییس جمهوری بر حق انتخاب مردم در استفاده آگاهانه و نحوه مدیریت سهام عدالت تاکید کرد و گفت شرایط لازم در این زمینه باید فراهم شود.

درادامه این جلسه حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن وتجارت نیز از وضعیت صنعت خودروسازی و نقش مهم آن در ایجاد اشتغال گزارش داد که براساس آن روند تولید خودرو در نیمه دوم سال گذشته و دو ماهه اول امسال افزایشی بوده است

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از تاثیر اقدامات این وزارتخانه در مدیریت قیمت در بازار خودرو و مقابله با رانت جویی گزارش داد و رئیس جمهور نیز دراین زمینه علاوه بر لزوم تقویت و رشد تولید خودرو در داخل کشور بر ارتقا فناوری و کیفیت تولید داخل و همچنین شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تاکید کرد.

لزوم هماهنگ کردن سیاست تولید و فروش خودرو با ملاحظات زیست محیطی از طریق جایگزین کردن خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.