احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تهدید شدن خود به برخورد با اسلحه گرم در صورت عدم تأیید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: از روز گذشته و پس از اعتراض رسمی جمعی از نمایندگان مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون پیام‌های مختلفی در پیام رسان‌ها و یا به صورت پیامکی و تلفنی دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: پیام‌هایی که در خصوص اقای تاجگردون به دست من رسیده است عموما سراسری توهین، تهدید و ارعاب است که از جمله آن می‌توان به تهدید به برخورد با اسلحه گرم (برنو) بوده است.

نادری در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر اعتراض ۹ نماینده مجلس نسبت به اعتبارنامه تاجگردون در شعبه ۱۲ در حال بررسی است و قرار است فردا جلسه‌ای در این شعبه با حضور معترضان و آقای تاجگردون برگزار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در جلسه فردا قرار است معترضان مدارک و مستندات مربوط به اعتراضات خود را ارائه کرده، همچنین تاجگردون به دفاعیات خود بپردازد.

وی در ادامه اعلام کرد که رئیس شعبه ۱۲ طی مکاتبه‌ای با شورای نگهبان خواستار رسیدگی و توضیحات بیشتر در خصوص صلاحیت منتخب گچساران شده است.

نادری بر همین اساس اضافه کرد: البته معترضان نیز از طریق شورای نگهبان پیگیر موضوع اعتبارنامه تاجگردون شدند و منتظر پاسخ و گزارش و بررسی‌های شورای نگهبان هستیم. هرچند که مورد تهدید و ارعاب قرار می‌گیریم اما از اعتراض خود کوتاه نخواهیم آمد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.