سیدعمار حکیم با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی با بیان این که «اقدامات شما در مدیریت دوازده ساله مجلس برکاتی داشت که تنها با توانمندی شما به نتیجه رسید»، از حمایت‌های وی در حل بحران‌ها و مسائل عراق تشکر کرد.

متن پیام سیدعمار حکیم خطاب به لاریجانی به شرح زیر است:

«حضور محترم برادر ارجمند و گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی (دام عزه)

با عرض سلام و احترام و تبریک عید سعید فطر

خدمات گرانسنگ دوازده ساله حضرتعالی در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی امر ذی قیمت و با اهمیتی بود که تنها با توانمندی حضرتعالی به سرانجام رسید و بحمدالله و با یاری خداوند عزوجل توانستید نامی نیک و پرآوازه از خود در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام برجای بگذارید.

همانگونه که اشاره داشتید طی سال‌های گذشته خاورمیانه و منطقه و به ویژه عراق با بحران ها و مسائل پیچیده‌ای دست به گریبان بوده است و اگر نبود حمایت‌های مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، حضرتعالی و دیگر برادران در نظام جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها سردار رشید و سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (رض)، پیمودن این مسیر بسیار دشوار بود.

محبت‌ها و لطف حضرتعالی به خاندان حکیم و بنده همواره موجب دلگرمی بوده و هست.

بنده به سهم خود از یاری و همراهی و محبت همیشگی حضرتعالی در این سال‌ها که نقشی بسزا داشته اید قدردانی نموده و امیدوارم که پس از این نیز از نظرات و همراهی شما برادر بزرگوار بی‌نصیب نباشیم.

توفیقات روزافزون حضرتعالی را از خداوند منان خواستارم.

سیدعمار حکیم

رئیس جریان حکمت ملی عراق

بغداد

۵ شوال ۱۴۴۱ برابر با ۲۰۲۰/۵/۲۸»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.